Zelf geknutselde firewall!
Elektronica voor beginners!
Thumbs up for WD40.
Hier zat een zelf gefabriceerde accubak en nu een gat!
De losse delen veilig op zolder!
Achterbank en bekleding eruit, daarna wederom alle noten verwijderd!
Stoelen en middenconsole eruit!
De toestand van de bodem is nu goed te zien en daar moet een groot stuk van vervangen worden.
Ook hier alle noten en nestmateriaal opgeveegd!
De dader gevonden van alle verzamelde noten en nestmateriaal!
Hier zat hij verstopt!
Wederom een hele hoop rotzooi en noten.!
Kachelunit verwijderd!
Bijna leeg en schoon!
De ruit is gedemonteerd.
De onderdelen op een rijtje, het mechanisme is in twee delen omdat de bevestiging kapot was!
Deze kant was werkend dus hier eerst maar eens wat foto's van gemaakt!
Nu is ook hier het complete binnenwerk er (heel!) uitgehaald.
Wat gedemonteerde lijsten en rubbers o.a. van de deuropeningen.
De selfmade kofferbakvloer er maar eens uithalen!
Bumper, verlichting, lijsten en kofferdeksel gedemonteerd.
Bodemplaat zat helemaal rondom met popnagels vast, gelukkig niet gelast!
Bodemplaat verwijderd.
Achterste valance panel heeft veel meegemaakt en gaat dus vervangen worden!
Ook de benzinetank verwijderd want die was vuil en bovendien lek!
De sluiting van het kofferdeksel weggehaald en stukken van de originele bodem waarvan de vorige eigenaar rondom nog een stuk had laten zitten!
Stuk van de schoor die van de achterwand naar de kofferbakbodem loopt, waren beide doorgeslepen dus moeten vervangen worden!
De bladveren losgemaakt.
Handremkabels, schokbrekers en remslang van de achteras losgemaakt.
Met behulp van een klemblok de torsieveren losgemaakt van de vooras.
De losse torsieveer.
De klemblok.
Alles los maar nog net te verplaatsen zodat de Charger nog naar binnen kon rijden om hem nu in de kantelbok te kunnen gaan hangen.
Onderdelen van de vooras.
De achteras tijdelijk maar even naar buiten gerold want door de afmeting kon ik hem niet goed kwijt op de zolder!
De bladveren gedemonteerd.
Nu zonder de bladveren en de wielen kan hij naar de zolder en neemt hij niet zoveel plaats in beslag!
Voorruit verwijderd, sponning niet al te best!!
Er is maar één manier om dit netjes te maken en dat is om de complete cowl te vervangen.
Links net zo triest!
Achterruit verwijderd.
Linkerhoek met de gebruikelijke roestschade!
Zo ook de rechterhoek!
Dashboard, pedalen en versnellingshendel verwijderd.
Remleidingen en rembekrachtiger verwijderd.